CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

Auditori dels Caputxins de Figueres
CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

Organitza

La Fundació Enciclopèdia Catalana convoca anualment aquest Certamen dirigit a l'alumnat de tot Catalunya, amb l'ajut dels Serveis Educatius del Departament d'Educació de la Generalitat.

- Practicar l'entonació, el ritme, les pauses i la fonètica.

- Afavorir la comprensió lectora, per ser generadora de debat.

- Treballar aspectes gramaticals, per afavorir l'ampiació de lèxic i vocabulari.

- Prendre consciència de l'organització de la informació.

Descripció

S'hi llegeix un fragment d'un llibre proposat. La pràctica de la lectura en veu alta s’ha fet durant el curs.

Els finalistes passaran a la fase següent, les semifinals. I els finalistes d'aquestes a una final catalana. Tothom que hi participa té un obsequi. Cadascun dels guanyadors té un premi especial.

En la convocatòria d'aquesta edició la nostra escola hi serà representada per l'Abril Terreu Montorfano de 4t i en David Alsina Jurado de 6è.

Podeu veure imatges d'altres edicions AQUÍ.