BIBLIOTECA: EL BOSC DE VIDRE

BIBLIOTECA: EL BOSC DE VIDRE

Organitza

Escola i Ajuntament de Figueres

- Incentivar el gust per la lectura i la recerca d'informació.

- Promoure l'hàbit lector.

Descripció

La biblioteca de l'escola és un espai agradable i còmode per a la lectura, la consulta i la cerca d'informació. disposa de:

- Un fons seleccionat de llibres, revistes i altres documents (vídeos, CDs i DVDs)

- Dos ordinadors amb connexió a internet disponibles per a l'elaboració de treballs i cerca d'informació

- Catàleg informatitzat: ePèrgam

- Servei de préstec de dos stemanes i un màxim de dos documents.

Activitats

- De 9;00 a 16:30, activitats dirigides pel professorat, de lectura, cerca d'informació i gestió d'usuaris

- De 11:00 a 11:30, hora d'esbarjo, servei de préstec per a l'alumnat de primària: dimarts (1r, 2n i 3r) i dimecres (4t, 5è i 6è)

- De 14;00 a 14:45, servei de biblioteca per a usuaris del menjador escolar (alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è de primària)

- De 16;30 a 18:00, horari extraescolar, els dimarts i dijous, servei de biblioteca general i els dimecres, servei de biblioteca general i préstec per a l'alumnat de P3, P4 i P5 acompanyat sempre d'un adult.