CAMPANYA APILO

Escola
CAMPANYA APILO

Organitza

Departament de Territori i Sostenibilitat , a través de l'Agència de Residus de Catalunya.

- Fomentar la recollida selectiva entre l'alumnat i les seves famílies.

- Portar al punt de recollida selectiva Apilo totes les piles, bateries i acumuladors esgotats perquè es reciclin correctament.

Descripció

La campanya té format de concurs entre els centres educatius. Hi ha uns premis establerts que rebran els que n'hagin recollit més.

Activitats

Portar a l'escola i dipositar al contenidor Apilo qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que estigui precintada, pugui portar-se a mà i no sigui industrial ni d'automoció, com ara les piles botó i estàndar i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils. En tot cas l'orígen ha de ser domèstic.

Observacions

Si voleu saber més coses sobre la campanya Apilo cliqueu l'enllaç. També hi podeu trobar jocs i activitats per fer a casa.