JOCS FLORALS

Escola
JOCS FLORALS

Descripció

Celebrem uns Jocs Florals cada dos anys. Hi participa tot l'alumnat de l'escola. L'alumnat d'Infantil elabora les flors que es lliuren, com a premi, a les presones que guanyen els Jocs. L'alumnat de Primària participa elaborant els treballs que es presenten a concurs. Un jurat en decideix els guanyadors i guanyadores i atorga uns premis per nivell i categoria. Cada un dels nivells, de 1r a 6è de primària, opta als premis de tres categories: a la qualitat, a l'originalitat i a la presentació.

Per poder gaudir de totes aquestes creacions, les hem ajuntat en un llibre digital que podeu veure clicant aquest enllaç. Us animem a passar una bona estona llegint els poemes i mirant-ne la presentació, segur que us agradaran!