PROVES CANGUR

PROVES CANGUR

Organitza

Societat Catalana de les Matemàtiques amb col·laboració del Departament d'Ensenyament.

Objectiu

Amb un format de concurs individual, l’objectiu del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l'enginy que en coneixements.

Descripció

L'activitat té format prova. Aquesta consta de 20 problemes de resposta tancada, amb tres nivells de dificultat i cinc opcions de resposta per a cada problema. S’han de contestar en una hora.
Tots els centres de Catalunya que hi participen fan la prova el mateix dia.

Nivell

5è i 6è de primària

La nostra escola hi ha participat amb bons resultats en general.
Han destacat l'Abril Bel Aumatell i la Carla Mitjavila Diaz, col·locant-se entre el 2 i el 3% de millors puntuacions obtingudes a nivell català respectivament, de 14.575 participants.

Observacions

La prova Cangur acaba, cada any, amb un solemne acte de lliurament de premis, al qual es conviden els 15 millors alumnes de cada nivell.
A més, l’1% de millors puntuacions reben un diploma de menció honorífica i un obsequi.