Participem als Problemes a l'Esprint

Els Problemes de l'Esprint és una activitat col·laborativa de resolució de problemes matemàtics en línia, adreçada a equips d'alumnes de cicle superior d'un mateix centre. És convocada conjuntament per la FEEMCAT (Federació d'entitats per a l'ensenyament de les matemàtiques a Catalunya), el cesire/creamat del Departament d'Ensenyament i la SCM (Societat catalana de matemàtiques).

L'equip guanyador és el primer que envia totes les solucions correctes a les qüestions matemàtiques que es plantegen.

A la darrera convocatòria hi van participar 66 equips de 50 centres diferents de tot Catalunya, que van fer constar una participació de 1191 alumnes. La nostra escola hi participa per primera vegada amb un equip de 6è de primària format per alumnat que de manera voluntària s'ha afegit al repte. Han dedicat una bona estona a pensar com resoldre els problemes plantejats i comentar els resultats. Els felicitem i els animem a continuar gaudint de les matemàtiques!