Preinscripció 2020

Preinscripció escolar per a segon cicle d'Ed. Infantil (P3, P4 i P5), Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria (ESO)

Tots els tràmits es podran fer en línia per evitar desplaçaments als centres.

Com es podrà fer telemàticament?

Utilitzant un formulari en línia, a través del portal preinscripcio.gencat.cat

S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària - escanejada o fotografiada - mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

Si teniu problemes per utilitzar la via telemàtica, es podrà fer presencialment entre el 19 i el 22 de maig. Si és així, caldrà demanar cita prèvia a partir del dia 13 trucant al centre escollit en primera opció o a través de la web (en el nostre cas, també correu electrònic).

L’atenció presencial es farà atenent mesures de seguretat:

• Al centre hi haurà d’anar una sola persona per fer la gestió.
  • S'haurà de portar la documentació per poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Es recomana, en tot cas, portar el propi bolígraf.
  • Serà necessari portar mascareta i recomanable l'ús de guants.
  • No podran acudir les persones de grups d'especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Per a l'ordenació de les sol·licituds s’apliquen criteris generals de prioritat, que són els següents:

• Si actualment hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
  • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció): o domicili al mateix municipi del centre: 30 punts, o bé, lloc de treball a l'àrea de proximitat del centre: 20 punts.
  • Si el pare, mare o tutor legal reben l'ajut de la renda garantida de ciutadania: 10 punts.
  • Per discapacitat igual o superior al 33% de l'alumne o d'un familiar de primer grau: 10 punts.

Com a criteris complementaris de desempat, hi ha el de família nombrosa o monoparental: 15 punts.

Els resultats de la preinscripció es podran consultar per internet.

Un cop resolt el procés de la preinscripció, caldrà fer la matriculació al centre assignat. El període previst de matriculació és del 13 al 17 de juliol.

Anirem actualitzant tota la informació des d'aquesta web.

Per a més informació cliqueu AQUÍ